ksg88

ksg88

ksg88

ksg88

خانما نخونن

با سلام خدمت آقایون محترم.

از اون جهت آقایون که این پست مخصوص اوناست. خانما نخونن.

اول این که تا حالا هیچ دقت کردین که پسرای کلاس دقیقا یک سوم دختران! البته اینو از لحاظ تعداد میگما، حالا از اون بگذریم که بعضیاتون کلا یک سوم هستین. یا چرا پسرای کلاس، رتبه هاشون از دخترا معمولا یه پنج شیش هزارتایی بالاتره؟! اینجا بهتون میگم چرا.

حقیقت، چند روز پیش که داشتم قفسه کتابامو بالا پایین می کردم، دفترچه ی انتخاب واحدم توجه منو جلب کرد. یه نگاهی توش انداختم. تو همون چند صفحه ی اول اسم همه ی رشته ها نوشته شده بود. از اونجا که رشته ی ما رشته ی آینده دار و پول پارو کنیه!، گفتم یه نگاه بندازم ببینم اصلا اسم رشته ی ما تو این لیست هست یا نه؟! بعد از کلی جستجو بالاخره یه گوشه دیدمش. نگاه کردم دیدم جلوش یه ستاره زده! با خودم گفتم حالا این رشته چه تحفه ای هست که جلوش ستاره زدن؟! تو دلم کلی خندیدم. بعد از کلی بالا پایین کردن دفترچه بالاخره معنی ستاره رو فهمیدم که ای کاش نمی فهمیدم و در خیال خام خویش به سر می بردم.

جلو ستاره این نوشته شده بود :« ظرفیت پذیرش در این رشته، حداقل سی درصد از هر جنس است.»

این یعنی چی؟

یعنی آقایون محترم! ما بر اساس همون حداقل سی درصد وارد دانشگاه شدیم. یعنی اگه اون سی درصد رو به ما زوری نمی دادن، ما الان تو پادگان 04 بجنورد داشتیم ساچمه پلو می خوردیم. حالا هی به خودتون بنازین که ما دانشجو هستیم. دانشجوی چی؟ کشک چی؟! این یعنی این که ما (پسرا رو می گم) جای چندتا دختر درسخون تر رو گرفتیم. البته ناگفته نماند که اگه اون سی درصد رو هم از ما بگیرن که در آینده ای نه چندان دور، می گیرن، دیگه همه پسرا ول معطلند و باید به فکر جهاز و کهنه بچه و بشور و بساب باشن. قدر این فرصت رو بدونین! وگرنه رشته ی ما هم کانّه رشته ی تربیت بدنی، سی تا دختر داشت، دو تا هم پسر.  یکی نیست به من بگه آخه پسر خوب تو که لالایی بلدی، چرا خودت خوابت نمی بره! واقعا چرا؟ یا ایهاالذین آمنو، افلا تعقلون؟!!!

 

این پست رو گذاشتم که نگین فلانی همیشه یه طرفه به قاضی می ره. من به هر چی که دستم برسه گیر میدم. بهانه دست من ندید. شاید در آینده ای نزدیک به تک تک بچه ها گیر بدم. نظرتون چیه که ازترم بعد، یه صندلی پوف، شلل، داغ بذارم؟ اونم به صورت فایل صوتی. یعنی میرم مستقیما ازش می پرسم، بعد فایل صوتیشو میذارم تو وبلاگ. سوالاتشم، اونجوری نیست که از همه یه جور سوال پرسیده بشه. هر کس سوالای جداگانه داره. نظرتونو بهم بگین.

 

(پوف: خیلی)

(شلل: خیلی خیلی)

نظرات 1 + ارسال نظر
ا پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ب.ظ

سلام
خوب بود همون سه درصد بود وگرنه چه می کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد