ksg88

ksg88

ksg88

ksg88

یک سوزن به خودت یه جوال دوز به دیگران

با سلام خدمت شما دوستان و آشنایان گرامی. 

  

چندی پیش یکی از بچه های کلاس که نخواسته اسمش برده بشه به آدرس ایمیل وبلاگ یه مسیج داده بود که من از مضمونش خوشم اومد. به همین خاطر تصمیم گرفتم که تو وبلاگ بذارمش.  

 

مضمون این نامه یه انتقاد کوچولو نسبت به خودمه و از اونجایی که بنده از جنبه بسیار بالایی برخوردار می باشم( البته حمل بر خودستایی و ریا نباشه) گفتم که شما هم بخونید بد نیست.  

بالا خره از قدیم و ندیم گفتن یه سوزن به خودت یه جوال دوز به دیگران. 

 

لازم به ذکر است که جوال دوز سوزنی بزرگ (تقریبا ۵ برابر سوزن معمولی) می باشد. 

  

 

شنیدی می گن دست بالای دست بسیاره؟!!!

با خودم فکر کردم چرا همش یکی ازبقیه بنویسه و هیچ کس راجب خودش ننویسه؟؟!!

پس من این جرئت و اعتماد به نفس رو در خود دیدم  و می نویسم... :

از دیدگاه برخی خانم های کلاس معروف به DJ است (البته رنگ رخسار و بر و روی وی، که گویای چیز دیگری است!!!)

مدل موی خاصش ،(ومخصوصا پشت مو) قابل توجه است البته گاهی زدن حتی یک شانه بر سر را نیز دریغ کرده (مخصوصا در موقع امتحا نا).اگه هم بخای گیر بدی  جوونای این دوره می گن مده!!

زیباترین تیپ ایشون هنگامی است که بلوز مشکی بهاری،  باعینک افتابی  و اون پشت موی زیبا وریش پرفوسوری  می گذارند را می توان دید!.

برخی کارشناسان و متخصصان امور فرهنگی بازبودن دکمه اول پیراهنشان  ونمایان شدن گردنبدشان را ،علاقه مندی وافر به میهن  قلمداد کرده اند و ازاین رو حس میهن پرستی درهم کلاسی های گرام تقویت شده (فقط باید جنبه ی فرهنگی ان در نظر گرفته شود نه جنبه احکام وپوشش!!!!!!!!!!!)

به علت همان  حس میهن پرستی، با وازه  handsfreeمدتی اندک بیگانه بوده و قبل ورود استاد فرصت را غنیمت شمرده  وبرای سایر هم کلاسی ها موزیک مورد علاقه ی خود راپخش کرده  وهم کلاسی های گرام به ناچار باید لذت برند!!!(چه بخواهند و چه نه!!).

ایشان چون فعالیت زیادی در دانشگاه دارند قبل امدن استاد به کلاس علاوه بر پخش موزیک، باید دو پای خود  را روی صندلی گذاشته  تا پاهایشان از فرط خستگی اندکی بیا ساید!! .

از القاب وعناوین که بر روی اکیپ دوستانه خود گذاشته 3یا4 ستاره(دقیق تعداد ستاره رو یادم نیس )csg وجدیدا ksgکه خدا می دونه این اخری مخفف چیه؟؟!!!!!

از دوستان فا بریک ایشون جناب عمو سیبیلو یا محمد سیبیل هستند که  هر روز سیبیلهاشونو خط کش می زارن، سانت می زنند، کوتاه می کنند !!!  ودیگری جناب اقای علامت تعجب است که به هر پدیده اعم از درس ، انسان ،استاد و... با دیده ی حیرت می نگرد!!

با اولین سلام وا حوال پرسی هر جند کوتاه متوجه لهجه ی زیبای ایشان می شوید!!!

از انجا که اهل  دیار مشهدن ،در این مراسمات شیرینی خورون کلاس امار، کمتر از 3 شیرینی  نمی خورند(من خودم4 تا شو هم دیدم!!!)

نظر ایشان  راجب کنسلی امتحان کاملا موافق با سایرین وراجب جابجایی تاریخ امتحانات میان ترم ،ممتنع (زیرا معتقد با وجود فرصت بیشتر نیز درسی نمی خوانند!!!) ودر بقیه موارد کمتر پیش امده ساز مخالف بزند!!!

اما فلسفه ی تسبیح یا زنجیر دور دستش هنوز در دست بررسی است (همه ی فلسفه دانان اعم از سقراط وافلاطون وحتی ابوریحان بیرونی ودرونی  روی ان کار می کنند!!!)

کلا در طول این 4ترم که بنده با ایشان هم کلاس بوده ام  به ندرت دیدم  برای حل تمرین چه داوطلبی چه زوری رفته!!

با عرض پوزش این تنها قسمتی از نقد شخصیت ایشان بود که با جنبه ی بالایی که در ایشان سراغ دارم مطمینم خم به ابرو نیز نمی اورد چه برسه به ناراحت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد