ksg88

ksg88

ksg88

ksg88

برنامه های ترم جدید!

با سلام خدمت دوستان و همکلاسی های عزیز.

شاعر میگه بوی ماه مهر می آید همی. این یعنی این که دیگه وقتشه بریم سر درس و مدرسه. خبر دارم رایزنی و گمانه زنی های زیادی برای اینکه کلاسا از کی شروع بشه، بین بچه ها زده شده بود ولی هیچ کدوم به نتیجه نرسیده و هر کی از هر وقت دلش خواسته رفته کلاس. به نظر من اصلش هم همینه. هر کی، هر وقت دوست داره می تونه بره سر کلاس. این رایزنی ها فقط جنبه تبلیغاتی داره و برای نشون دادن اتحاد و یک پارچگی بچه های کلاس انجام می شه و هیچگونه مسئولیتی در قبال اون به به وجود نمیاد.

خب دیگه، حرفای صد تا یه غاز و چرند و پرند بسه، بپردازیم به دغدغه های اصلی و روزمره ی خودمون!

از اونجا که دوباره همه بچه ها دور هم جمع می شند و ضمیمه ی این جمع شدن، داشتن سرگرمیه، از همین جا اعلام می کنم که لیگ حرفه ای حکم، این بار با جدیت تمام کار خودشو آغاز می کنه. این لیگ، در قالب تیم های دو نفره از سراسر جهان، با هدف استفاده ی بهینه از وقت برگذار خواهد شد. خبرهای بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد.

مسابقه دنس (dance ) با هنر نمایی گروه های مختلف، به منظور ایجاد یک محیط دوستانه و صمیمی و همچنین آموزش حرفه ای دنس آغاز به کار می کند. قابل ذکر است که کسانی که در دنس کردی تبحر و مهارت بیشتری داشته باشند، از اولویت برخوردارند.

تیم فوتسال KST FC بعد از یک دوره ناکامی، بار دیگر پا به عرصه ورزش خواهد گذاشت و این بار با جدیت، تمام تلاش خود را برای گرفتن کاپ قهرمانی، به کار می گیرد.

لازم به ذکر است انجمن سینماتوگراف، به منظور بالا بردن سطح کیفی و کمی، از تمامی علاقه مندان دعوت می کند طی یک عملیات شبکه ای، با شیر (share) کردن فایل فیلم در هر رایانه، به بقیه ی دوستان و همچنین به خود، برای یافتن فیلم جدید کمک کند.

مشعل علم و دانش هم که همانند قدیم، با شعله های افروخته همچنان در خدمت بشریت می باشد.

با آرزوی پیروزی و بهروزی شما عزیزان.