ksg88

ksg88

ksg88

ksg88

جادویی به نام بستنی فالوده ای

جادویی به نام بستنی فالوده ای

همان طور که در اقسا نقاط دانشگاه قدم می نهیم، به زمزمه ها و گفگتگو های دانشجویان گوش فرا می دهیم، همه از یک چیز سخن به میان می آورند.

بله، داستان، داستان بیماری یا بهتر بگوییم، اعتیاد جدیدی به نام « تب بستنی فالوده ای» است.

از همین جا به هر کس که تا به حال از این نوع  بستنی استفاده نکرده هشدار می دهیم که ماده  فوق الذکر بسیار اعتیاد آور است و به محض اولین استفاده تاثیرات روحی خودش را در انسان به جای می گذارد.

هوای گرم یکی از دلایلی است که انسان را ناخوداگاه به سمت این بستنی سوق می دهد. البته خالی از لطف نیست که از مزایای این بستنی هم نام ببریم.

1-      خنکی بیشتر نسبت به حریفان یکی از دلایل ارجحیت این نوع از بستنی در میان هواداران است.

2-      ارزانی  یکی از فاکتورهای دیگر موفقیت، مخصوصا در میان دانشجویان و صد البته، دانشجویان همشهری است.

3-      این بستنی به علت دارا بودن آبلیموی فراوان، در جهت رفع عطش بسیار قوی ظاهر می شود.

البته لازم به ذکر است که بستنی فالوده ای دارای انواع متعددی است که برند ...دار میهن به دلیل این که آغازگر این انقلاب بوده دارای محبوبیت بیشتری است.

یک روز با دانشجو

یک روز با دانشجو

دانشجوی فوق العاده خوب و مثبت:

وی همیشه سحر خیز است و معمولا ساعت 7 بیدار است  چه کلاس داشته باشد و چه نداشته باشد. اول از همه یک صبحانه کامل در دستور کار وی است. بعد از آن، با این که برنامه اش را از حفظ است به سراغ آن می رود تا مبادا چیزی را فراموش کرده باشد. در ضمن به دفترچه یادداشت خودش هم نگاهی می اندازد. همیشه پنج دقیقه زودتر به ایستگاه سرویس ها می رود. در جلوی سرویس مستقر شده و با کسی صحبت نمی کند. معمولا اولین کسی است که وارد کلاس می شود و تا قبل از رسیدن استاد هم مروری بر مطالب گذشته می کند. در طول کلاس نه با کسی حرف می زند و نه بیرون می رود حتی اگر...  . بعد از کلاس چند دقیقه ای با استاد خلوت می کند تا از او چند سوال درسی کند. سپس مستقیم به خانه می رود تا مطالبی را که امروز استاد درس داده را مرور کند. سری به کتابخانه می زند و چند ساعتی مطالعه می کند. کمی با لپ تاپش کار می کند و سر ساعت 10 مثل ماشین کوکی به رختخواب می رود. در کل او فقط درس می خواند و درس می خواند و درس می خواند و ...

دانشجوی معمولی:

او معمولا برای کلاس هایش بیدار می شود و اگر هم کلاس نداشته باشد نهایتا تا 9 بیدار میشود. اگر وقت داشته باشد، صبحانه ای می خورد. در وسط سرویس می نشیند و معمولا هندزفری به گوش کرده و از آن لذت می برد. معمولا با خود جزوه حمل می کند. در کلاس جزوه می نویسد و سعی می کند جزوه اش کامل باشد. گاه و بی گاه از استاد سوال هایی می پرسد. بعد از کلاس اگر امتحانی در پیش داشته باشد به کتابخانه می رود و اگر هم نه که به خانه می رود. به تیپ خود اهمیت زیادی میدهد و سعی می کند که جلوی جنس مخالف با شخصیت جلوه کند. هر وقت بی کار بشود درس می خواند. معمولا ساعت 12 می خوابد.

دانشجوی منفی:

او معمولا  کلاس های صبحش را از دست می دهد. ساعت 12 به زور از خواب بر میخیزد. صبحانه ی وی معمولا چای با سیگار است. از سرویس جا می ماند. اگر هم به سرویس برسد در آخر سرویس می نشیند. همیشه از بقیه برنامه ی کلاس هایش را می پرسد. سر کلاس چرت می زند و حواسش به هر چیزی هست جز درس. هیچوقت جزوه نمی نویسد، چون او اصلا جزوه ندارد. در خانه به انواع تفریحات از قبیل پاستور، تماشای فوتبال، سیگار و قلیان کشیدن و غیره مشغول می شود. تا شب امتحان درس نمی خواند. از لپ تاپش فقط برای تماشای فیلم و گوش دادن آهنگ استفاده می کند. وی معمولا تا ساعت 3 یا 4 صبح بیدار است و یک بند چرت و پرت می گوید و به گفته های خودش می خندد.

حالا با توجه به تعاریف بالا به نظر خودتون شما از کدوم نوع دانشجویید؟

و اما بعد از یک هفته انتظار بالاخره گروه بندی تیم های شرکت کننده در سری مسابقات جام دانشگاه با حضور سرگروه ها انجام شد. 

 

لازم به ذکر است که یاد آور بشویم که تیم kst fc با تیم های کهکشانی ها (تیم خائنین)، عمران 87 (بیل به دستان)، tom یا عمران 89 (بیل به دستان آینده)، آلمان شهر یا شهرسازی ( نارنجی پوشان زحمتکش) هم گروه شده است. 

 

حواشی تیم: 

 

آخرین اخبار رسیده حاکی از این است که حمید، دفاع مورد اعتماد و بلا منازع تیم به علت انجام امر خطیر ازدواج توسط یکی از خویشان، به مراسم داماد کُشان دعوت شده و از هفته اول میادین به دور است. 

 

تیم در انجام یک بازی تدارکاتی با حسابداری 89 فوق العاده ظاهر شد و با وجود عدم هماهنگی لازم بین اعضا توانست این تیم را از پیش رو بردارد. 

 

ایمان، کاپیتان تیم: « ما حتما به مرحله بعد صعود می کنیم » 

کاپیتان ایمان بعد از قرعه کشی و مشخص شدن حریفان در مرحله گروهی، به هواداران و مسئولان باشگاه اطمینان داد که با توجه به روحیه ی بالای بازیکنان، احتمال صعود بسیار بالاست. 

 

 

منتظر بقیه اخبار و حواشی تیم از همین وبلاگ باشید.

تیم KST FC آماده نبرد است

تیمKST FC آماده نبرد است

بالاخره پس از کش و قوس فراوان بین اعضا هیئت مدیره، تصمیم بر آن شد که انجمن

این تیم متشکل شده است از برخی اعضای ثابت انجمن و البته چند نفر از افراد در ترم های بالای همین رشته.

ما از همین جا از همه شما علاقه مندان به ورزش دعوت به عمل می آوریم جهت تشویق تیم به ورزشگاه ها بیایید. 

شعار تیم: « دخانیات، عامل اصلی سرطان است»

 

اهداف تیم: 

کسب عنوان قهرمانی به هر قیمتی 

انجام بازی جوان مردانه و پایاپای ( یعنی اگر تیم مقابل گل زد، ما هم گل میزنیم. اگر خطا کرد، ما هم خطا میکنیم و خلاصه تیم مقابل هر کاری کرد، ما هم میکنیم) 

کم کردن روی بعضی از افراد که از پشت به ما خنجر زدند 

کسب عناوین بیشترین گل زده، بیشترین بازی، بیشترین تماشاگر، بیشترین خطا، بیشترین گل خورده، بیشترین کارت زرد، بیشترین کارت قرمز و کلا بیشترین. 

ضمنا جهت رفاه حال هواداران عزیز، اعلام می کنیم تمام گزارش بازی ها و اخبار و حواشی تیم را از همین وبلاگ می توانید مشاهده کرده و با نظرات خود، مسئولان تیم را در جهت بهتر نمودن کیفیت بازی ها یاری کنید.  

منتظر اخبار بعدی و گزارش لحظه به لحظه ما از آخرین وضعیت تیم باشید.

ksg تیم فوتسالی تحت عنوان KST FC روانه مسابقات جام دانشگاه نماید بلکه از این راه بتواند به اهداف بلند مدت خود دست یابد.