ksg88

ksg88

ksg88

ksg88

یک روز با دانشجو

یک روز با دانشجو

دانشجوی فوق العاده خوب و مثبت:

وی همیشه سحر خیز است و معمولا ساعت 7 بیدار است  چه کلاس داشته باشد و چه نداشته باشد. اول از همه یک صبحانه کامل در دستور کار وی است. بعد از آن، با این که برنامه اش را از حفظ است به سراغ آن می رود تا مبادا چیزی را فراموش کرده باشد. در ضمن به دفترچه یادداشت خودش هم نگاهی می اندازد. همیشه پنج دقیقه زودتر به ایستگاه سرویس ها می رود. در جلوی سرویس مستقر شده و با کسی صحبت نمی کند. معمولا اولین کسی است که وارد کلاس می شود و تا قبل از رسیدن استاد هم مروری بر مطالب گذشته می کند. در طول کلاس نه با کسی حرف می زند و نه بیرون می رود حتی اگر...  . بعد از کلاس چند دقیقه ای با استاد خلوت می کند تا از او چند سوال درسی کند. سپس مستقیم به خانه می رود تا مطالبی را که امروز استاد درس داده را مرور کند. سری به کتابخانه می زند و چند ساعتی مطالعه می کند. کمی با لپ تاپش کار می کند و سر ساعت 10 مثل ماشین کوکی به رختخواب می رود. در کل او فقط درس می خواند و درس می خواند و درس می خواند و ...

دانشجوی معمولی:

او معمولا برای کلاس هایش بیدار می شود و اگر هم کلاس نداشته باشد نهایتا تا 9 بیدار میشود. اگر وقت داشته باشد، صبحانه ای می خورد. در وسط سرویس می نشیند و معمولا هندزفری به گوش کرده و از آن لذت می برد. معمولا با خود جزوه حمل می کند. در کلاس جزوه می نویسد و سعی می کند جزوه اش کامل باشد. گاه و بی گاه از استاد سوال هایی می پرسد. بعد از کلاس اگر امتحانی در پیش داشته باشد به کتابخانه می رود و اگر هم نه که به خانه می رود. به تیپ خود اهمیت زیادی میدهد و سعی می کند که جلوی جنس مخالف با شخصیت جلوه کند. هر وقت بی کار بشود درس می خواند. معمولا ساعت 12 می خوابد.

دانشجوی منفی:

او معمولا  کلاس های صبحش را از دست می دهد. ساعت 12 به زور از خواب بر میخیزد. صبحانه ی وی معمولا چای با سیگار است. از سرویس جا می ماند. اگر هم به سرویس برسد در آخر سرویس می نشیند. همیشه از بقیه برنامه ی کلاس هایش را می پرسد. سر کلاس چرت می زند و حواسش به هر چیزی هست جز درس. هیچوقت جزوه نمی نویسد، چون او اصلا جزوه ندارد. در خانه به انواع تفریحات از قبیل پاستور، تماشای فوتبال، سیگار و قلیان کشیدن و غیره مشغول می شود. تا شب امتحان درس نمی خواند. از لپ تاپش فقط برای تماشای فیلم و گوش دادن آهنگ استفاده می کند. وی معمولا تا ساعت 3 یا 4 صبح بیدار است و یک بند چرت و پرت می گوید و به گفته های خودش می خندد.

حالا با توجه به تعاریف بالا به نظر خودتون شما از کدوم نوع دانشجویید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد